tirsdag 16. februar 2010

Ullsokker med vri


Her har jeg strikket ullsokker til Malene, men det er min fot som er inni....det vises vel på bildet siden de ser litt små ut hehehehe.
Er en stund siden jeg ble ferdig med disse, men ble aldri til at jeg la de ut...
Men NÅ ER DE HER!!
Husker ikke hvilket garn jeg brukte....var noe sokkegarn på tilbud for en stund siden, veldig mykt og behagelig, går fint an å ikke bruke soker under, for de klør ikke. Denne oppskriften er også fra garnstudio.no

Ser nå etter at jeg har lagt ut bildet at vrien på sokken ikke vises så godt som jeg ønsket da.... Men dere får ta en ekstra titt på garnstudio, der ser dere det godt!
Vrangborden vrir esg som en spiral rundt foten.
Ypperlig sokk å strikke til de som hater å strikke hæl ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar