fredag 19. februar 2010

Hundegenser til Mutti




Da ble ullgenseren til Mutti endelig ferdig! Den har lagt litt...begynte vel på den i fjor rett før jul.Den ble kanskje litt i minste laget, men pytt pytt, får se om jeg tar opp maskene å strikker den litt lengre, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel ikke noe av det. Har jo kjøpt vinterdress til lillemutt så hun er berga fra kulden. Oppskriften fant jeg på garnstudio sine sider, brukte den minste str. Chihuahua str. siden Mutti er knøtte selv. Garnet er Dalegarnet falk. Det gikk knappe 1 nøste rød og noen få meter med hvit. Hehehehe hun var ikke så veldig glad for den nye genseren ser dere. Det fant jeg ut var pga den tråden som jeg sydde i til å feste i halen, skal bytte den ut til strikk så den bli mere tøyelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar