tirsdag 19. oktober 2010

9årsdagen til Malene!



Malene feiret bursdagen sin sammen med venner etter at hun hadde begynt på skolen i høst. Pga at hun har bursdag mitt i fellesferien, det er ikke alle som er hjemme på den tiden. Her har jeg pyntet bordet. Brukte rosa hjerteballonger å skrev på navnene, bordkort. Å så et bilde av bursdagsbarnet selv. Se! Er hun ikke flott i blått?? Nydelig!! Lik sin mor, kler meget godt blått. Å det er hennes nye ynglingsfarge!
Jeg turte ikke å legge ut bilder av gjestene, siden jeg må ha godkjenning fra foreldrene for å legge det ut. De var 9 jenter til sammen.
Nydelig vær var det den dagen, så vi dro ut i hagen å holdt på med slåball=)
Timene gikk alt for raske! Vi hadde også noen leker inne, feks "flasketutenpekerpå" som hjelp til hvilken pakke hun skulle åpne. Feks. pekte flasken på "Ellen" så var det hennes pakke hun skulle åpne. Dette var veldig populært! Å så kniv, skje og gaffel, der jeg gjemte bestikk, så var det å lete etter de for så å få premie.
Å så musikkstopp noen ganger. Når musikken stopper, så skal barna stå helt rolig. De som ikke gjør det er ute av leken. Den var veldig populær!
Skikkelig flott og spennende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar