fredag 23. oktober 2009

Vits!

En kvinne og en mann var innblandet i en bilulykke. Begge bilene ble helt ødelagte, men utrolig nok kom de fra det uten skader.Når de kravlet seg ut av bilene sa kvinnen:'Så du er en mann, det var interessant. Jeg er en kvinne. Oj, se på bilene våre! Det er ingenting igjen -og vi er uskadde!Dette må være et tegn fra Gud om at vi skal fortsette å treffes og bli venner og leve lykkelig sammen resten av våre dager.'Smigret svarer mannen:'Å ja, jeg er enig. Dette MÅ være et tegn fra Gud!' Kvinnen fortsetter: Og se her, her er et annet mirakel. Bilen min er helt ødelagt, men vinflasken min er like hel. Gud vil nok at vi skal drikke vinen og feire hvor heldige vi var.' Hun gir flasken til mannen, som nikker, åpner flasken og drikker halve. Han gir flasken tilbake til kvinnen. Hun tar flasken, setter i korken , og mannen spør: 'Skal du ikke drikke noe?'Kvinnen svarer:' Nei takk. Jeg tror jeg skal vente på politiet...'

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar